TRANQUILIDADE, RESPIRAR, LER DÚAS VECES E NON ESQUECER O DNI


Mañá comeza en Galicia a selectividade do esforzo, xa que aínda que a PAU é similar á de anos anteriores os requisitos para acceder a unha bolsa estatal se endurecen: unha bolsa xeral esixe un 5,5 de nota e unha bolsa salario un 6.

Fóra abafos, présas, lecturas de última hora e estrés. A recomendación de Feli Etxeberria profesora da Facultade de Filosofía e Ciencias da Educación da UPV, para afrontar a selectividade con éxito e a  actitude positiva. «Ven al tribunal y al lugar de examen como algo amenazante que va a juzgarles y se sienten pillados. Les pediría tranquilidad. Los profesores, correctores y organizadores entendemos perfectamente su situación de ruptura».

Ruptura? «Cambian de sede para la realización del examen y por eso es tan importante relajarse en la medida de sus posibilidades. No tienen que sentirse atormentados, porque la situación les bloquea. Y muchas veces no pueden rendir y expresar todo lo que saben». "Para ello han de partir de la idea de que las personas en los tribunales les comprendemos y sólo vamos a evaluar sus conocimientos».Que se pide aos alumnos/as? Etxeberria destaca a importancia de comprender o texto e as preguntas que se formulan. 
  «Muchas veces se lanzan a contestar sin antes haberse concentrado en lo que se les pide».

Así que xa xabedes, tranquilidade, respirar, ler dúas veces e non esquecer o DNI . E sorte, moita sorte a todas e todos.

Comentarios

Entradas populares de este blog

CARAPUCHIÑA VERMELLA (Versión políticamente correcta)

A MULLER RURAL GALEGA: UN RELATO DE 1890

PAZ GARCÍA-PORTILLA GONZÁLEZ. ÚNICA CATEDRÁTICA DE PSIQUIATRÍA EN ESPAÑA