COEDUCAMOS 2014
“IGUAIS OU DIFERENTES” . OBRADOIRO DE COEDUCACIÓN DESTINADO ÁS/ÓS ALUMNAS/OS DE
INFANTIL.
Cando
falamos de aprendizaxe entendémolo no seu sentido máis amplo; é dicir, cando o
ser humano aprende apréndeo todo, o explícito e o implícito. Xogando apréndese,
pero aprender non é educar. A educación é un proceso dirixido intencionalmente,
no cal facilítase a adquisición de determinadas habilidades e non doutras. Desde esta perspectiva, entendemos a
utilidade de dispoñer de situacións de aprendizaxe baseadas no xogo a partir
das cales nenas e nenos van adquirindo habilidades positivas e valores que contribúan a mellorar o seu
desenvolvemento persoal.
CEIP BANDEIRA
SESIÓN PRIMEIRA XOVES 20 DE NOVEMBRO
9:30- 11:00
“O
XOGO NO DESENVOLVEMENTO INFANTIL”
“AS
RELACIÓNS SOCIAIS NOS XOGOS. XOGANDO XUNTOS APRENDEMOS”
Illa Bufarda
SESIÓN SEGUNDA XOVES 13 DE NOVEMBRO 9:30- 11:00
“TRANSMISIÓN
DE ESTEREOTIPOS NA SOCIEDADE. PUBLICIDADE E CONSUMO DE XOGUETES”
Illa Bufarda
“ELIXE”. OBRADOIRO SOBRE ORIENTACIÓN ACADÉMICO VOCACIONAL
PARA UNHA TOMA DE DECISIÓNS NON DESCRIMINATORIA, DESTINADO A ALUMNAS/OS DA ESO.
Obxectivos
-Garantir
a igualdade de oportunidades para as alumnas e alumnos no acceso a todas as
formas de ensino e a todos os tipos de formación, co fin de facer posible que
todas as persoas desenvolvan as súas aptitudes e actitudes.
-Axudar
ás alumnas e alumnos a elixir, sendo conscientes da imposición dos valores
sexistas, o tipo de estudos, carreiras ou emprego que mellor se adapta ás súas aptitudes
e personalidade, compensando as carencias do proceso de socialización en ambos
sexos.
-Ampliar
o coñecemento das novas opcións ocupacionais para ambos sexos e a importancia
da procura de novos referentes profesionais.
COLEXIO MARÍA INMACULADA
SESIÓN PRIMEIRA. MÉRCORES 5 DE
NOVEMBRO 15:00-16:40
AUTOCOÑECEMENTO: QUÉROME?
Consuelo Cajide
Labandeira. Psicóloga e Directora CIM
Teo.
SESIÓN SEGUNDA. MÉRCORES 12 DE
NOVEMBRO 15:00-16:40
ORIENTACIÓN ACADÉMICO VOCACIONAL PARA UNHA TOMA DE DECISIÓNS
NON DESCRIMINATORIA
Consuelo Cajide
Labandeira. Psicóloga e Directora CIM Teo.
“DESIGUALDADE REAL, DESIGUALDADE VIRTUAL”. OBRADOIRO SOBRE
DESIGUALDADE DE XÉNERO E SEXISMO NAS REDES SOCIAIS, DESTINADO ÁS/ÓS ALUMNAS/OS
DA ESO.
Obxectivos
-Analizar
os significados que teñen as redes sociais como instrumento de comunicación e
relación, así como os usos que delas fai a mocidade.
-Afondar
na comprensión desde unha perspectiva de xénero, da relevancia persoal que
supoñen as redes sociais para as mozas e os mozos, de acordo a súa idade, así
como os riscos, consecuencias ou agresións a que se enfrontan nas mesmas.
-Analizar
os contidos que se comparten nas redes sociais (fotografías, comentarios,
artigos) e o significado que se lles da a través da variable de sexo.
-Detectar
as desigualdades de xénero que están presentes nas redes sociais así como as
percepcións que as mozas e mozos teñen de aquelas.
-Debatir
as dificultades e beneficios que supón o uso das redes sociais para mozas e
mozos.
IES PINTOR COLMEIRO
SESIÓN PRIMEIRA. XOVES 6 DE
NOVEMBRO 12:50 a 14:30
ENREDANDO ALUMN@S
Paula Sánchez.
Psicóloga e Terapeuta familiar.
SESIÓN SEGUNDA. VENRES 7 DE
NOVEMBRO 12:50 a 14:30
CIBERACOSO
Paula Sánchez. Psicóloga e Terapeuta familiar.
“OS SABERES DIARIOS”.
CORRESPONSABILIDADE.OBRADOIRO DE COCIÑA E TAREFAS DOMÉSTICAS PARA NENAS/OS E ADOLESCENTES.
CORRESPONSABILIDADE.OBRADOIRO DE COCIÑA E TAREFAS DOMÉSTICAS PARA NENAS/OS E ADOLESCENTES.
Comentarios